صامدون

چرا نمیشه بیخیال سیاست شد ؟

يكشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ق.ظ
یه وقت هایی به خودم میگم چرا باید از سیاست سر در بیارم  ؟ چرا باید برم دنبالش ؟ چرا باید اخبار رو پیگیری کنم ؟  مگه نمیگن سیاست پدر و مادرنداره ؟ اصلا مگه کم بودن آدمهایی که جونشون رو توی این راه گذاشتن و بدتر از اون مگه کم بودن آدمهایی که راه رو عوضی رفتن رو  هر آنچه که بهش اعتقاد داشتن رو از دست دادن ؟ زیاد بودن اینطور آدمها !!!
ولی یه وقتی به خودم میام که رفتم دنبالش ، نمیشه نرفت نمیشه پیگیری نکرد نمیشه دلسوزی نکرد !

+ ولی همیشه دنبال این بودم که یه راه درست یه روش درست یه مکتب درست رو پیدا کنم الانم به یه چیزهایی رسیدم  اینجا مینویسم خواستی بخون خواستی نظر بده  خواستی همراهی کن !

یا حق 
  • بیدار بیقرار

تحلیل سیاسی

نظرات (۲)

  • علی صداقت
  • به نام خدا و سلام
    هم میخونم، هم نظر میدم هم با افتخار همراهی میکنم
    ممنونم که دعوتم کردی
    پاسخ:
    سلام
    همراهی شما باعث افتخار ماست
    یا علی
    سلام
    با این تفاسیر اگر راه بیاندازی فکر کنم از جمله خواننده های همیشگیت بشم
    بستگی به عمق و صحت تفکرسیاسیتون داره
    در کل از این نوع نوشته ها خوشم میاد و پیگیر میشم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی